ЛІГА:ЗАКОН випустила перший номер корпоративного видання “Право підпису”

  • 06/10/2014

Magazine_PP_470x350_11Компанія «ЛІГА:ЗАКОН» випустила перший номер корпоративного видання «Право підпису».

У ньому керівники, власники і топ-менеджери українських компаній, а також всі ті, хто приймають рішення, діляться своїм бізнес-досвідом.

За бізнес-історіями редакція видання звернулася до керівників компаній, які протягом багатьох років користуються продуктами ЛІГА: ЗАКОН. Це найрізноманітніші бізнеси за розміром, по виду діяльності, за формою власності. І це колосальний обсяг бізнес-знань, якими володіють власники і топ-менеджери цих компаній.

У першому номері «Право підпису» Гендиректор ТИЦ (компанія-абонент ЛІГА: ЗАКОН протягом 14 років) Андрій Ставніцер розповідає історію про те, як найбільший в Україні приватний порт успішно долає госмонополізм. Власник компанії «Нива Переяславщини» (компанія-абонент ЛІГА: ЗАКОН протягом 6 років) Олександр Мостіпан поділився інформацією про введення вже восьмого свинокомплексу за датськими технологіями, причому з результатами, які краще, ніж в Данії. Маркіян Бедрій розповідає про свій досвід по створенню однією з кращих в Україні кав’ярень «Світ кави» (компанія-абонент ЛІГА: ЗАКОН протягом 7 років). Також у першому номері видання можна дізнатися, як за шість років стартап трьох IT-раз розробнтків перетворився на найбільший всеукраїнський торговий центр в інтернеті Prom-ua (компанія-абонент ЛІГА: ЗАКОН протягом 3 років), який допомагає розвивати свій бізнес сотням тисяч компаній в декількох країнах світу.

«Право підпису» було вирішено запустити саме зараз, коли будь-який практичний досвід, рекомендація, порада можуть допомогти  бізнесу вийти з важкої ситуації, прийняти правильне рішення, а можливо, і зберегти компанію.

Видання розповсюджуватиметься в двох форматах – в друкованому та електронному. В першу чергу його отримають абоненти ЛІГА: ЗАКОН. Завантажити видання в PDF-форматі можна за посиланням http://products.ligazakon.ua/pravo-podpisi/1

Ми вже почали збирати матеріал для наступного номера. Якщо Ви готові поділитися своїм професійним досвідом, своєї бізнес-історією, – повідомте нам. Можливо, для когось саме Ваш досвід стане вирішальним в ухваленні відповідального рішення.