Ключові інсайти амбасадорів розвитку і масштабування бізнесу конференції PEOPLE MANAGEMENT 6

  • 22/04/2019

16 квітня в готелі Ramada Encore Kiev пройшла шоста щорічна конференція PEOPLE MANAGEMENT, котру цілком і повністю було присвячено взаємодії з людьми й ефективному лідерству.

PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE 6 створила синергію people-менеджерів нового рівня. Вони правдиві, відверті й не бояться вмикати внутрішні радари, щоб експериментувати, проявляти таланти, довіряти їм і делегувати складні завдання – зрощувати в кожному співробітникові кращу версію себе.

Понад 250 шанувальників якісного контенту переймали досвід й отримували приклади конкретних кейсів ТОП-менеджерів українського бізнесу.

До вашої уваги – ключові інсайти амбасадорів розвитку і масштабування бізнесу конференції PEOPLE MANAGEMENT 6:

«Якщо ви не розвиваєте кадри у своїй компанії, будьте певні – співробітники впровадять свою енергію, але вже в іншій компанії», – Михайло Шелемба, СЕО компанії «Датагруп».

«Трансформація має розпочинатися із запитання «А навіщо?», – Ігор Смілянський, генеральний директор «Укрпошта».

«Навіть якщо вам здається, що ви й так все знаєте і повністю контролюєте ситуацію, дозвольте собі проявити цікавість. Поцікавтеся, що нового відбулося у колег? Чим пишається той чи той співробітник за нинішній день? Менше говоріть, більше запитуйте. У вас у колективі точно є генії. Дайте змогу їм розкривати свій потенціал поруч з вами як із видатним лідером», – Олена Жупікова, СЕО та ідейний натхненник KAGroup.

«Діджитал-проекти провалюються, тому що люди в компанії ментально не готові до впровадження інновацій», – Соломія Говоруха, виконавчий директор напряму управління продажами Кредобанку.

«Ефект «дзииииинь» – якщо людина не подобається, дискомфорт на особистому рівні – не спрацюємося. Тестування непродуктивне, люди на співбесідах рідко кажуть правду», – Максим Бахматов, керуючий партнер UNIT.City.

«Новий рівень people-менеджменту – вже сьогодні працювати над проектами майбутнього, володіти баченням розвитку космічних горизонтів і космічного натхнення. Розуміти, як твоя особиста участь може надихнути тисячі й мільйони людей на проекти, що змінюють світ!» – секретний спікер, український Ілон Маск, він же Денис Руденко, Founder & CEO у Space1OOO.

«Високі заробітки, не забезпечені прибутком, швидко закінчаться. Тому фінансову мотивацію персоналу має бути прив’язано до ефективного результату роботи компанії», – Олександр Соколовський, власник Текстиль-Контакт.

«Коли мене запитують: а чи не боїтеся ви, що конкуренти дізнаються про вашу практику, я відповідаю: ні, тому що поки конкурент запозичить та імплементує, ми підемо далі», – Ігор Червак, генеральний директор Lantmannen AXA Україна.

«Під опором співробітника нерідко ховається банальний страх: він боїться втратити свою значимість, відчуває тривожність через відсутність достатніх знань і навиків в епоху діджиталізації та автоматизації», – Анна Савельєва, Sales Operations Director Watsons Україна.

«З’являється новий підхід – B2H (business to human), філософія якого полягає в тому, щоб за посадою і функцією бачити ЛЮДИНУ», – Тетяна Пашкіна, HR-експерт, rabota.ua.

«У чому основна проблема навчання співробітників? Нерелевантні кейси, які неможливо адаптувати під бізнес-модель і потреби компанії», – Олександр Кучеренко, директор зі сталого розвитку ДТЕК.

KA Group – оператор бізнес-подій преміум-класу, висловлює глибоку подяку спікерам, партнерам і учасникам конференції PEOPLE MANAGEMENT 6.