Customer Experience Management 6: ключова подія у сфері клієнтського досвіду, лояльності та клієнтоорієнтованості

  • 07/02/2019

 

Тема: Customer Experience Management 6: ключова подія у сфері клієнтського досвіду, лояльності та клієнтоорієнтованості

Наразі ринок перенасичено одноманітними товарами й послугами, які викликають у клієнта нудьгу.

І лише унікальний клієнтський сервіс дає можливість зберігати конкурентну перевагу компанії протягом тривалого часу, оскільки неможливо ідентично скопіювати й відтворити емоційну складову, яка формує додаткову цінність для клієнта.

Саме тому фокус уваги й пріоритети більшості прогресивних компаній першочергово зосереджені на вдосконаленні клієнтського досвіду та сервісу.

– Як перевершити очікування клієнтів?

– Як вирізнятися визначним сервісом та ефективними інструментами?

– Як утримувати тимчасову монополію своєї компанії у свідомості клієнтів?

Щоб дізнатися про це, запрошуємо вас узяти участь у Шостій практичній конференції Customer Experience Management 6.

Коли: 21 лютого 2019 року в Ramada Encore Kiev.

Конференція Customer Experience Management 6 дає можливість:

  • Дізнатися ключові тренди в управлінні клієнтським досвідом від Олега Косса та Анастасії Владичинської.
  • Розглянути кейси від компаній Citrus і GoodWine з діджиталізації і впровадження штучного інтелекту для обробки BigData та побудови якісної взаємодії з клієнтами.
  • Ознайомитися з результатами аналітичних досліджень споживчого ринку 2018 року й трендами 2019 року від Nielsen Ukraine.
  • Синтезувати унікальні трансформаційні підходи до якісної взаємодії з клієнтами в компаніях із багатим досвідом у В2В-сегменті, таких як банк ПУМБ і компанія Karabas.com.
  • Навчитися впроваджувати клієнтський сервіс у єдиній логіці з дилерськими мережами у Winner Imports Ukraine.
  • Удосконалити сервісне мислення «customer intimisimmi» на прикладі Ярослава Заблоцького.

КЛЮЧОВА ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ: невичерпне джерело унікальних ідей і рішень відкривається в разі виходу за межі сприйняття клієнтського сервісу своєї галузі. Тривіальні підходи до розуміння клієнтів, які застосовуються в несуміжних бізнес-напрямах, можуть стати унікальними для вашої компанії та привести до конкурентної переваги.

«Компанії, які усвідомлюють цінність і вартість довіри клієнтів, уже вирізняються визначним сервісом і світовим визнанням».  

Програма конференції на cem.kagroup.ua

Тел.: +38 (044) 374-0094.Спеціальна пропозиція – 4 квитки за ціною 3-х.Організатор: KA Group – провайдер бізнес-заходів преміум-класу.