Платформа LIGAZAKON.NET трансформується в єдине інформаційно-комунікаційне середовище для бізнесу

  • 17/09/2018

Марина БондаренкоПлатформа LIGAZAKON.NET вже найближчим часом стане для професіоналів єдиним інформаційно-комунікаційнім середовищем. Вона дасть можливість спілкуватися як фахівцям однієї компанії один із одним, так і професіоналам із різних компаній. Про це розповіла в своєму інтерв’ю LIGA.net співзасновниця групи компаній ЛІГА і голова ради директорів ЛІГА:ЗАКОН Марина Бондаренко.

Вона зазначила, що сьогодні у компанії 18 комерційних продуктів. Майже всі вони доступні в онлайні на новій Платформі LIGAZAKON.NET. Саме тут «встановлено» продукти і сервіси ЛІГА:ЗАКОН для власників бізнесу, юристів, бухгалтерів, приватних підприємців тощо. Вони інтегровані між собою, за ними діє єдина авторизація, наскрізний пошук, що дозволяє отримати максимально повний результат і сформувати свій робочий простір. Поряд – відкрита інформаційно-правова система «Право України», а також прогнози і рекомендації, онлайн-консультації. А незабаром тут з’являться нові сервіси для представників бізнесу, в т.ч. партнерські.

За словами Марини Бондаренко, вже сьогодні онлайн-користувачі продуктів ЛІГА:ЗАКОН можуть отримувати набагато більше інформаційних сервісів, ніж в офлайні. «Я бачу всю ЛІГА:ЗАКОН як єдину платформу для професіоналів і ділової спільноти України в цілому. По-перше, це – місце, де всі фахівці, представники українського бізнесу, знаходяться в єдиному інформаційно-сервісному просторі та 24/7 використовують аналітичні продукти і IT-сервіси, що пов’язані один із одним контентно і технологічно. З іншого боку, це єдине технологічне середовище, в якому живуть різні IT-продукти, розвиваючись під мінливі тренди і потреби фахівців, з урахуванням клієнтського досвіду», – пояснила вона.

Голова ради директорів ЛІГА:ЗАКОН також додала: «Ми хочемо, щоб платформа стала онлайн-хабом між владою і бізнесом. Адже влада декларує, що хоче стати більш відкритою і чути підприємців постійно. І, зрештою, ідеологічно платформа будується як комунікаційний простір, що буде поєднуватися з існуючими месенджерами, соціальними мережами та іншими сучасними можливостями для комунікації. Люди зможуть обирати, де спілкуватися і як спілкуватися». При цьому вона вказала на важливість того, що бізнес має бути на одній інформаційній хвилі і розуміти «правила гри». Адже в цьому, як зазначила Марина Бондаренко, і полягає місія компанії ЛІГА: ЗАКОН – надихати на розвиток бізнесу і пошук можливостей для розвитку.

Платформа LIGAZAKON.NET є сьогодні одним із п’яти бізнес-напрямків у компанії і, водночас, відображенням головної стратегічної лінії розвитку ЛІГА:ЗАКОН на найближчі кілька років.