ЛІГА:ЗАКОН презентувала Платформу LIGAZAKON.NET – екосистему для бізнесу

  • 27/08/2018

ПлатформаКомпанія ЛІГА:ЗАКОН презентувала Платформу LIGAZAKON.NET, що об’єднала «в хмарі» всі продукти і сервіси ЛІГАЗАКОН. Це новий етап реалізації місії компанії – допомагати вести і успішно розвивати бізнес в незалежній Україні, ровесницею якої вона є.

«Ми гостро відчуваємо потребу бізнесу в єдиному технологічному рішенні, яке давало б йому необхідні інструменти для роботи і розвитку, а також для захисту інтересів на тлі постійно мінливих «правил гри». І, оскільки наша професійна експертиза вже давно вийшла за межі інформаційно-правових продуктів і напрацьовано портфель IT-рішень, ми вирішили створити Платформу LIGAZAKON.NET як інформаційно-комунікаційну екосистему. Для того, щоб максимально сприяти в прийнятті ефективних рішень на всіх рівнях управління бізнесом і державою», — заявила глава ради директорів компанії ЛІГА:ЗАКОН Марина Бондаренко.

Нині на Платформі LIGAZAKON.NET представлено 14 продуктів і сервісів ЛІГА:ЗАКОН. Через їхню синергію та крос-зв’язки забезпечується максимально комплексна підтримка діяльності керівника підприємства, юриста і бухгалтера. Для кожного з них створено відповідне професійне середовище, де вже сьогодні можна працювати одночасно з нормативними документами, судовими рішеннями, аналітикою, отримувати правові новини, консультуватися з експертами та використовувати різноманітні опції у вигляді калькуляторів, шаблонів договорів тощо.

«На всі продукти та сервіси поширюється єдина авторизація. І, коли ви стаєте користувачем хоча б одного продукту, маєте можливість працювати з усіма іншими продуктами Платформи LIGAZAKON.NET, у кожного з яких є open-рівень. Крім того, за всіма продуктами та сервісами можна здійснювати наскрізний пошук і формувати «Вибране». По-перше, це значно економить час і дає можливість отримати максимально повний результат, по-друге — дозволяє користувачеві сформувати особистий робочій простір», — прокоментував продакт-директор Платформи LIGAZAKON.NET Дмитро Глазунов.

Платформа містить Інформаційно-правові системи ЛІГА:ЗАКОН, сервіс електронної звітності та документообігу Liga:REPORT з оцінкою ризику блокування податкових накладних, online-сервіс персонального консультування з питань оподаткування та бухобліку ОСОБИСТИЙ ЕКСПЕРТ, систему аналізу судових рішень VERDICTUM, сервіси online-контролю за статусами нерухомого майна SMS-МАЯК, систему перевірки та моніторингу бізнес-партнерів CONTRAGENT, систему медіа-моніторингу та контент-аналізу SEMANTRUM.

Потребу користувачів в інформації та аналітиці на Платформі LIGAZAKON.NET повністю задовольняють інтегровані ІНТЕРАКТИВНА БУХГАЛТЕРІЯ з необхідною аналітикою і консультаціями, електронні видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН і ЮРИСТ&ЗАКОН, систематизоване джерело інформації про застосування міжнародних стандартів фінансової звітності ВІСНИК МСФЗ, спеціалізований ресурс БУХГАЛТЕР.UA і оновлений портал ЮРЛІГА з актуальними новинами юридичного ринку, а відтепер — ще й аналітикою за галузями і практиками. До того ж, коли користувачеві необхідно «наживо» обмінятися практичним досвідом і поспілкуватися з експертами, він може скористатися пропозиціями АКАДЕМІЇ ЛІГА:ЗАКОН.

«Ми прагнемо бути головним і найкориснішим майданчиком для професіоналів, де вони зможуть комунікувати, вільно серфити в інформаційному потоці та користуватися якісними бізнес-продуктами для вирішення різноманітних завдань. Платформа — це історія про те, як комунікувати, отримувати інформацію, працювати з професійним ПО — все в єдиному середовищі», — зазначила бізнес-лідер Платформи LIGAZAKON.NET Ганна Мороз.

За її словами, вже найближчим часом Платформа LIGAZAKON.NET буде «центром комунікацій»: «Форуми, чати, соцмережі та месенджери … Як поєднати всі ці інформаційні потоки в один, зібрати максимальну кількість представників різних професій в єдиному місці, щоб їм було зручно комунікувати? Ми вже працюємо над реалізацією цієї задачі. Ба більше, маємо намір забезпечити комунікацію між бізнесом і владою».

Компанія також прийняла рішення перевести на freemium-модель роботи ряд своїх продуктів, у т.ч. VERDICTUM та CONTRAGENT. Скористатися їх функціональними можливостями на Платформі LIGAZAKON.NET може кожен. І в допомогу кожному українцю — відкрита інформаційно-правова система «ПРАВО УКРАЇНИ». Вона налічує близько 100 000 найважливіших документів — нормативно-правових актів вищих органів законодавчої і виконавчої влади, рішень Конституційного Суду України, актів міжнародного права, а також зручний функціонал для роботи з ними.

«Шляхом підвищення правової культури в Україні ми хочемо змінити уявлення про те, як вести та розвивати бізнес. Інакше соціально-економічний розвиток України просто неможливий. Саме в цьому процесі ми вбачаємо своє місце та призначення», — пояснили менеджери ЛІГА:ЗАКОН.

Сумарна кількість користувачів продуктів і сервісів ЛІГА:ЗАКОН нині перевищує 160 000 — це власники бізнесів, асоціації та відомства, представники юридичних та бухгалтерських спільнот, фінансисти та аудитори, а також фізичні особи-підприємці. Втім компанія планує розширити і без того чималу аудиторію завдяки появі на Платформі LIGAZAKON.NET нових продуктів. Зокрема, вже в жовтні поточного року буде інтегровано чат-бот для реєстрації торгових марок PatentBot і, спільно з партнерами, сервіс електронного документообігу.

«Платформа розвиватиметься й інтегруватиметься з новими сервісами, у т.ч. із партнерськими. Наприклад, платіжними та консультаційними. Обростаючи новими можливостями, вона дозволить розширювати спільноти, залучати нових клієнтів і пропонувати їм додаткові корисні рішення. Це буде «точка» доступу до безлічі професійних продуктів, єдине технологічне середовище та єдина інформаційно-комунікаційна екосистема для бізнесу», — підкреслив Дмитро Глазунов.

***

Компанія ЛІГА:ЗАКОН – провідний розробник інформаційно-аналітичних продуктів і сервісів на основі сучасних IT-технологій, що забезпечує спрощення ведення і розвиток бізнесу в Україні.

Заснована і веде свою діяльність з 1991 року. Входить до Групи компаній ЛІГА разом із медіа-холдингом Ligamedia, JUSCUTUM Consulting Group, Міжнародним благодійним фондом «Let’s help!», міжнародною компанією Ketchup Loyality Marketing та ін.