Дослідження GfK «Онлайн-покупки на українських і закордонних сайтах»

  • 20/10/2017

19 жовтня в Інформаційному агентстві «ЛІГАБізнесІнформ» під час круглого столу на тему «Поштовий імпорт»: наслідки для економіки та законодавче врегулювання» Лідія Кулиба, керівник відділу досліджень у сфері фінансів і роздрібної торгівлі GfK Ukraine, презентувала дані дослідження «Онлайн-покупки для власних потреб на українських і закордонних сайтах», проведеного компанією у 2017 році.

Згідно з даними дослідження, лідерами покупок виявилися такі категорії товарів: одяг, дрібні аксесуари для техніки, аксесуари й подарунки, взуття, косметика, парфумерія, смартфони.

Середня частота онлайн-покупок у 2017 році з українських сайтів становить близько 12 (у минулому році ця цифра сягала 9), а із закордонних – 13 (у 2016 році – 10). У середньому вартість 1 замовлення, доставленого з України, становить приблизно 1515 грн, тоді як доставленого з-за кордону – 1292 грн.

30 % респондентів оплачували товар, придбаний на українських сайтах, готівкою кур’єрові або під час отримання в магазині, 23 % – карткою. У разі купівлі на закордонних сайтах кредитною картою розраховувалися 59 % учасників опитування.

Серед опитаних, які купували за останній рік товари на закордонних сайтах, 94 % робили такі покупки для особистого користування, а 15 % – для перепродажу знайомим чи незнайомим особам. При цьому якщо говорити про аудиторію, яка придбавала товари на закордонних сайтах для їх подальшого перепродажу, то вони робили це частіше, аніж ті, хто купував товари для особистого використання (у середньому – 28 разів на рік проти 13).

Про дослідження: дослідження проведено в період із 28 серпня по 1 вересня 2017 року. Під час дослідження опитано 818 онлайн-покупців віком від 16 років, які купували товари через Інтернет як в Україні, так і за кордоном (похибка становить 3,5 п. п.).