Бізнес-конференція «CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 4» або клієнтський сервіс очима ТОП-менеджменту

  • 21/08/2017

1345-757_на главную сайта (var2) - копия

 

 

 

22 вересня в Києві відбудеться бізнес-конференція «CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 4».

 Customer Experience Management 4 – це крос-платформа для обміну досвідом, яка цілком і повністю присвячена стратегіям, трендам, інноваціям та інструментам поліпшення клієнтського сервісу. Як показує практика, свіжі ідеї для свого бізнесу можна отримати, якщо подивитися на досвід інших галузей. Саме тому ми об’єднуємо на одному майданчику ТОП-менеджерів із різних компаній й експертів в управлінні клієнтським сервісом для обміну досвідом в управлінні взаємовідносинами з клієнтами.

КОМУ БУДЕ КОРИСНО?

Директорам департаментів клієнтського сервісу, управління клієнтським досвідом, директорам департаментів маркетингу, продажів, керівникам відділів управління лояльності, контролю якості.

 ЧОМУ ВАРТО ВЗЯТИ УЧАСТЬ В CEM4:

  • ВИ ДОВІДАЄТЕСЯ про ключові напрямки і тренди розвитку клієнтського сервісу, стратегіях й інструментах поліпшення клієнтського досвіду і розвитку програм лояльності.
  • Ви познайомитеся з найкращим досвідом реалізації програм клієнтського сервісу в Україні.
  • ВИ ОТРИМАЙТЕ ІНСТРУМЕНТИ трансформацій бізнесу і методів управління, як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління людськими ресурсами.
  • ви інвестуєте в свій особистий і професійний ріст, оскільки пропоновані рішення практичні і можуть бути впроваджені на різних етапах розвитку бізнесу.
  • ВИ ОБОВ’ЯЗКОВО отримаєте натхнення на нові виклики, спілкуючись зі спікерами та колегами, які поділяють ідею клієнтоорієнтованого і результативного бізнесу!

Своїм досвідом поділяться: компанія EVO (prom.ua, bigl.ua, zakupki.prom.ua, kabanchik.ua, crafta.ua), Київстар, ПУМБ, мережа медичних лабораторій Synevo, мережа АЗС KLO, Укртелеком, Ощадбанк, Будинок іграшок, мережа ресторанів MAFIA, CASTA, компанія Янсер.

Подробиці за посиланням.

До зустрічі 22 вересня!