ПЛАТФОРМА LIGA:ZAKON – виклик традиційному ринку правових продуктів та новий крок до розвитку бізнесу України

  • 23/05/2016

Platforma_LZ

Кожна соціально-відповідальна компанія робить свій внесок у розвиток прозорості та ефективності бізнесу України. ЛІГА:ЗАКОН, яка вже 25 років є визнаним лідером ринку інформаційно-правових систем, наразі розширила можливості своєї інноваційної розробки – Платформи LIGA:ZAKON, приуроченої до 25 річниці незалежності України.

Інформаційно-правова і комунікаційна Платформа LIGA:ZAKON – cloud-рішення для компаній будь-якого розміру та виду діяльності, призначене супроводжувати бізнес у правовому полі України.

Платформа – це єдиний вивірений інформаційно-правовий простір для всіх ключових підрозділів в компанії, від командної діяльності яких залежить безпечне функціонування бізнесу.

Щоденний бліц-аналіз змін правового поля, загроз і можливостей, консультаційні матеріали відомих експертів, бізнес-правові кейси, аналіз судової практики та прецедентів, правові тренди разом з експертною обробкою створюють для керівників, власників бізнесу, юристів та бухгалтерів сприятливі умови для швидкого реагування на зміни, поштовхи до нових ідей, своєчасне запобігання ризикам, стабільного ведення бізнесу в цілому.

Нові формати подачі інформації (відео, інфографіка) дають можливість розібратися в наслідках законодавчих нововведень не лише фахівцям у правовій сфері, а й ТОП та мідл-менеджерам, тим, хто приймає бізнес-рішення.

Функціонально Платформа LIGA:ZAKON виконує роль основи для всіх правових продуктів та онлайн-видань ЛІГА:ЗАКОН, а також нових сервісів для бізнесу, таких як МОНІТОРИНГ КОНТРАГЕНТІВ – система перевірки бізнес-партнерів. Завдяки таким новим продуктам та сервісам підприємство може значно автоматизувати й прискорювати діяльність своїх підрозділів та ключових фахівців. Усі модулі, продукти та сервіси пов’язані через Платформу між собою прямими та зворотними посиланнями, крос-модульними зв’язками, є можливість єдиного пошуку у рамках усього інформаційного простору. В Правовій картині співробітники компанії отримують усі головні правові новини та їх експертний аналіз (загрози, наслідки подій, рекомендації до дії) як основу для своєї повсякденної роботи. Невдовзі через Платформу можна буде купувати продукти та сервіси інших розробників.

До речі, при підключенні до будь-якої з конфігурацій Платформи LIGA:ZAKON до 6 червня сервіс МОНІТОРИНГ КОНТРАГЕНТІВ надається у вільне користування до кінця літа.

Для спрощення роботи реалізовано механізми порівняння редакцій, відслідковування та контролю змін документів. Завдяки cloud-функціям зберігання вкладок, а також адаптивному дизайну можна мати доступ до документів та своїх добірок у будь-який момент і з різних місць та пристроїв.

Сьогодні ЛІГА:ЗАКОН випускає Платформу на широкий ринок у комерційне використання, у п’яти базових правових конфігураціях, які задовольнять різні потреби українських компаній – від малих, де аналіз правових подій та прийняття рішення розподілені між керівником та бухгалтером, до великих корпорацій, де в правовому полі мають працювати весь ТОП-менеджмент, бухгалтерія, юридичний департамент і кадрова служба. Крім платних конфігурацій, Платформа має відкриту частину для широкого загалу.

Хмарний сервіс, на думку компанії, – це ще й легкість придбання. Відтепер будь-яку конфігурацію чи сервіс Платформи можна придбати навіть без дзвінка менеджеру: «рахунок» для клієнта генерується автоматично на сайті і його можна сплатити карткою.

Дізнатися детальніше про Платформу та доступні конфігурації, придбати чи замовити вільний доступ на 24 години Ви можете на platforma.ligazakon.net або за телефоном 0 800 21 01 02. Реєструйтесь та вільно користуйтесь базовим рівнем Інформаційно-правової і комунікаційної платформи LIGA:ZAKON уже сьогодні, пройшовши легку ідентифікацію через електронну адресу чи соцмережі на ligazakon.net.

«Випуск нової Платформи LIGA:ZAKON ми присвячуємо 25-річчю роботи компанії на ринку, яке ми святкуємо цього року, – зазначає Марина Бондаренко, голова Правління компанії ЛІГА:ЗАКОН. – Ми віримо, що для нас, як і для України, все тільки починається. Ровесниця незалежності, ЛІГА:ЗАКОН зробила свій внесок у творення нашої країни через систематизацію законодавчої бази та донесення правил гри до громадян і кожного підприємця та гравця бізнесу».

«Не треба нічого скачувати, встановлювати, супроводжувати, отримувати ключі та інші спеціальні засоби доступу, немає тривалих затримок при завантаженні в комп’ютер оновлень та інших атрибутів офлайнових правових продуктів. Правова підтримка доступна будь-де та на будь-якому з Ваших пристроїв – стаціонарний комп’ютер, планшет, телефон. Потрібен лише Інтернет, будь-який, навіть мобільний, – наголошує директор з продукту Дмитро Глазунов. – Для початку роботи в браузері Ви просто вводите логін/пароль за адресою ligazakon.net та маєте доступ одразу до еталонної бази. Ми створили нову основу, платформу для роботи з інформацією та сервісами, перейнявши все найкраще, що було в системах ЛІГА:ЗАКОН, в яких наразі працюють понад 160 тисяч користувачів».

«Сьогодні навіть ті, хто не знає, що таке «хмарні технології», користуються ними щодня. Це електронна пошта, віртуальні бібліотеки, он-лайнові фото-, відео- і музичні архіви, ігрові сервери тощо, – розповідає директор з маркетингу та продажів ЛІГА:ЗАКОН Анна Колесова. – Випуском Платформи LIGA:ZAKON ми прагнули дати свою відповідь світовим хмарним трендам. Адже рішення «в хмарі» жодним чином не обмежує об’єми даних, що може зберігати, та є мобільною, доступною 24/7 та інноваційною пропозицією для наших клієнтів».

«Є значна відмінність у підході до вирішення питань користувачів наших продуктів та некористувачів. Некористувач ЛІГА:ЗАКОН намагається захистити компанію від усіх р«изиків без розбору. Якщо немає під рукою інструменту для швидкого аналізу великої кількості інформації, що сиплеться ззовні (нові надходження в ПЛАТФОРМІ за день можуть нараховувати сотні позицій), легше все заборонити, ніж розібратися. В результаті бізнес витрачає гроші та час, конкурентні позиції та можливості, а натомість отримує непотрібні та важкі рішення, процеси, документи. Користувачі наших продуктів мають можливість підходити до вирішення питання комплексно та системно, не витрачаючи на аналіз багато часу. Це дуже велика і суттєва різниця. Просто принципова», – коментує директор зі стратегічного маркетингу Оксана Маляренко.